Wednesday, November 01, 2006

Mijn Weblog

Mijn weblog was altijd zwart en van eenvoud. Ik heb nu dit design genomen omdat ik dat zwarte donkere en eenvoudige achter mij wilde laten, maar ik wilde ook niet teveel afleiden van de posts. Net zoals mijn interieur. Nostalgisch en mannelijke kleuren, althans dit is zoals ik deze kleuren omschrijf. Na lang zoeken kwam uiteindelijk toch op 1 van de standaard designs van blogspot zelf. Dit biedt ook de mogelijkheid om gemakkelijk wat te wijzigen of iets toe te voegen, zonder dat ik xml foutmeldigen krijg.Of ik daarmee luchthartiger ben geworden? Geen idee. Meestal begin ik pas te schrijven vanuit pijn of verdriet. Het is mijn gevoel dat daar mijn creatieve kracht ligt opgesloten. Voor velen zal dat zwartgallig of zwaar op de hand overkomen. Het zij zo.

1 comment:

Zeekat said...

Ik vind het een mooi design, ja en idd past ook bij je interieur en bij jou. Klopt idd, je post minder dan voorheen. Of dat nu is dat je makkelijker vanuit pijn en verdriet schrijft, dat vraag ik me af. Je hebt ook veel minder tijd om te posten hier. Maar het is idd een stuk rustiger op je log, dat zeker. Lees altijd graag je logs, zoals je weet.

Nou ik ga nog ff werken en zie je strax

xxx